דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תפטרו מתולעי עץ 

מאת    [ 23/12/2012 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 4068 פעמים ]

מה הקשר בין תולעי עץ לעיצוב חדש למטבח? תתפלאו, אבל יש. מסוקרנים? תמשיכו לקרוא.

צעד אחד קדימה

כל נגר חובב או מקצוען יודע, כמו גם רבים אחרים, כי לצד היתרונות הרבים שמגיעים עם השימוש בעץ טבעי ישנם גם חסרונות, כמו במרבית הדברים בחיים. תולעי העץ נחשבות לאחד מהאויבים העיקריים של העץ הטבעי.

חשוב לציין, כי העץ הטבעי אשר משמש את תעשיית העץ בארץ עובר טיפול הדברתי מונע נגד מזיקים שונים, בכלל זה גם נגד תולעים. למרות זאת, האפשרות כי התולעים יימצאו את דרכן אל העץ שבביתכם עדיין קיימת. אז מה בכל זאת אפשר לעשות?

גילוי מוקדם

במידה ומגלים את תולעי העץ בזמן, הטיפול בהן פשוט למדי ואין כל סיבה לזרוק את הרהיטים הנגועים לפח. ישנם מספר סימנים היכולים לחשוף את קיומן של התולעים ברהיטים ולאפשר לכם לטפל בבעיה בזמן.

התולעים מכרסמות את העץ תוך שהן יוצרות רעש חרישי, אשר תוכלו לשמוע לרוב בשעות הלילה המאוחרות, בהן השקט שורר סביבכם. בנוסף, כתוצאה מכרסום העץ מותירות אחריהן התולעים אבקה הנראית כמו טלק המתפזרת לרוב על הרצפה סביב העץ. עוד סימן הם החריצים והחורים שיוצרות התולעים בעץ.

אז מה עושים?

בעבר הדרך היחידה לטפל בבעיה הייתה הדברת האזור הנגוע, ובלא מעט מן המקרים הדברה של כל הבית. הדבר היה כרוך בהוצאה כפולה, הן על ההדברה והן על מקום לינה לימי ההדברה. כיום, למזלכם ולשמחתכם יש דרך פשוטה, מהירה, אפקטיבית ואפילו זולה המציעה פתרון הולם לבעיה.

לספריי רעיל נגד תולעים בעל ראש ספריי דומה למזריק אותו יש להחדיר בין פעמיים לשלוש אל החור שיצרה התולעת על מנת להזריק פנימה את החומר, שיעבור בתעלות הפנימיות שיצרה התולעת בכרסומה ובסופו של דבר יגיע אל שורש הבעיה.

בנוסף לאופציה הפרקטית, תוכלו ליהנות כיום מאפשרות יצירתית להתגבר על בעיית התולעים, כאשר אלו תוקפות את העץ של דלתות הבית, דלתות המטבח , דלתות המזנון, דלתות הארונות  וכל דלת אחרת.

שניים במחיר אחד

במקרה בו התולעים פוגעות בדלתות בלבד ניתן פשוט להחליפן מבלי להוציא כספים שלא לצורך. באותה הזדמנות אתם מרוויחים מראה עיצובי משודרג וחדש לבחירתכם ובהתאם לטעמכם.

לעץ הטבעי עמידות ארוכת שנים ולכן הוא משמש לבניית רהיטים אשר לא מחליפים בכל יום, דוגמת מטבחים וארונות. עם זאת, השימוש התכוף בדלתות של רהיטים אלו גורמת להם להתבלות מהר יותר מאשר הרהיט כולו.

דלתות מותאמות אישית לצרכיכם תוגלו למצוא בחברות שונות ונגריות פרטיות. המבחר רחב ומאפשר לכם לבחור את החומר ממנו עשויה הדלת, את הדוגמא והציפוי, את הגודל וכן הלאה. התוצאה היא רהיט חדש לגמרי מבלי שהייתם צריכים להשקיע זמן וכסף רב שלא לצורך.

עכשיו גם אתם יודעים

אז בפעם הבאה שאתם מגלים תולעת עץ בבית, אל תמהרו להיפטר מהרהיט. לא רק שיש דרך טובה להתמודד עם הבעיה, יש דרכים נוספות שמאפשרות לכם גם להרוויח על הדרך ריהוט משודרג. באתר של אבי פורמייקה תוכלו ללמוד על שיטות אלו ונושאים נוספים הנוגעים לעץ סינטטי או טבעי.

אב פורמייקה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב